torsdag, juni 3


Org lækkert vejr!
22 grader og det har været en luxuz dag!
Nu når der kun er 1 dag tilbage før vi får læse ferie så laver vi ikk de store og jeg har brugt meget af min skole dag på at ligge i H.C Ørsted parken og få noget sol med min veninde. Lækker Lækkert Lækkert!<3
Er begyndt at blive godt brun på maven og armene, men jeg blir bare ikk så brun på benene, men det kommer nok(;

Nå men imorgen er der så læse ferie og så 2 uger med mundtlige eksamner i engelsk, dansk og fysik..
Og jeg skal kun op i de ting fordi jeg jo går i 8 klasse, det er prøve eksamner.
Det skal vi så i 2 uger og så er der jo kun 1 uge til sommerferie.
I den sidste uge blir det bare noget hygge et eller andet, men jeg er der jo kun mandag og tirsdag, for onsdag og torsdag er jeg på min nye skole til noget intro om næste skole år og så skal jeg møde hele min nye klasse.
Og ja jeg skal jo skifte skole, det blir luxuz og jeg glæder mig rigtig meget, selvom det blir svært at sige farvel til min gamle klasse som jeg jo har gået i siden 0...
Men ja, jeg håber på det bedste og jeg glæder mig ihvertfal meget!:D
-Org sorry den lange tekst men der var jo bare så meget at fortælle(;
Men nyd vejret og sommeren!
See ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar