tirsdag, juni 15

Nyt tøj og mere eksamen:D

Hey hey igen.
Ligenu sidder jeg i min seng sammen med min kat og ser/lytter til The Voice, jeg burde læse fysik.. Det er jeg også halvt igang med men nu men der kan godt lige være plads til en blogger update.
Igår var jeg ude og shoppe. DEJLIGT!
Var i H&M hvor jeg fandt en T-Shirt og en cardigan.
Og så var der udsalg i Monki! Yay på det. Elsker Moki og jeg er sådan en type der går i den slags tøj. Men uanset, var det rigtig godt, der var 50% og 75% på rigtig mange ting og det kan helt sikkert anbefaldes at tage derind, hvis man kan li deres tøj då er det ihvertfal rigtig fedt(;
Så fandt jeg også en helt fantastisk halskæde i Deres. Køber egentlig alrig tøj i Deres, det er ikk rigtig min stil men jeg havde et gavekort og så havde de så denne her peace halskæde, en lang kæde med et stort peace tegn i.
eeeelsker det og har ledt efter noget lignene det i lang tid:D
Men faktisk da jeg var derinde lagde jeg mærke til de havde nogle meget store oversize T-Shirts som var rigtig flot. Denne med et zebra hoves og den anden var med nogle røde, grønne og gule farever óg så var de begge lavet i sådan noget grafisk design, ret flotte faktisk.
Nå, uha nu har jeg fået skrevet en masse, sorry stopper nu og så får i billederne af de ting jeg købte.










T-Shrt fra H&M: 129 kr
Cardigan fra H&M: 79,95 kr
Prikket trøje mintgrøn/hvid fra Monki: 57 kr (75%)
Toppen med lommen og måde stribet og bare hvidt stof fra Monki: 100 kr
Den mintgrøn/Hvid stribede top fra Monki: 40 kr (50%)'
Den lille strikkede mint grønne/hvid stribede bluse fra Monki: 110 kr(50%)
Den lyse bluse top ting med print fra Monki: 65 (50%)
Peace halskæde fra Deres : 200 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar