søndag, juni 20

Dejlig uge♥♥♥♥

Jeg har sluttet alle mine mundtlige eksamner med fysik i fredags.
7 i dansk, 12 i engelsk og 10 i fysik. Så jeg er godt tilfreds men der er jo plads til forbedring:)
Nu er der bare en uge og så sommerferie.
Ser frem til denne uge, tror den blir rigtig go'.

Mandag: Idræts dag, ikke så fedt men det ku jo være værere.

Tirsadg: Klasse læredag, vi skal lave et eller andet med den ene af vores klasse lære. Det er også min sidste dag på DKV, jeg skal simpelthen sige farvel til min klasse. Skal bage en kage og ha med.
Det blir underligt at sige farvel til dem allesammen, men kæft hvor jeg glæder mig til det Frie:D

Onsdag: Skal på det Frie og være. Skal også møde hele min nye klasse for første gang. Det skal nok blive spændene.
Dagen står på noget intro til en intro tur vi skal på i starten af skole året.

Torsdag: Anden dag på det Frie ++ skal til 9 klassernes dimension og sige farvel til den klasse om aftenen og så senere tager jeg min veninde med hjem og så bleger jeg hår. BLIR BLONDINE IGEN :')

Fredag: Slappe af, har fri og så er min sommerferie begyndt.
Så det er slappe af dag og så skal jeg nyde mit blonde hår.
MÅSKE tager jeg til en fest hos en veninde. Men ser lige på det, skal op og arbejde kl 12 dagen efter.

Lørdag+Søndag står den på arbejde..


Elsk Elsk Elsk på den her uge, det hele er så spændene og så slutter jeg dette skole år af med en brag:D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar