torsdag, juni 10

Lille eksamens opdate(;

Jeg har fået job hos Mc Donalds, yay på det.. for det betyder jo jeg kommer til at tjene lidt flere penge(;
Det eneste der lige er, er at der er en cykel tur på en 6 kilometer derhen og i starten kommer det til at være meget hårdt da jeg slet ikk er i form, men det kommer jeg forhåbenlig snart..
Men jeg skal derhen idag til et orienterings møde og er rigtig spændt på det.
For udleveret min uniform.. haha:)

Nå men ja jeg er godt igang med mundtlige prøve eksamner, var oppe i dansk i mandags, trak en kortfilm og fik et 7 tal, de sagde dog at jeg var tæt på et 10 tal, men ikk helt der endnu..
Så var jeg oppe i engelsk idag og fik 12, det er jeg super glad for. Var rigtig nervøs for den eksamen, men det gik jo godt.
Og så er det fysik næste fredag, det blir spændene.. Skal bare læse så meget op...
Har ikk fulgt mega meget med i fysik i år...

Lille update herfra:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar