torsdag, juli 29

Hej alle;*

Jeg har haft fri fra arbejde mandag og tirsdag.
Mandag brugte jeg på strøget med min bedste veninde og selvfølgelig med noget shopping(;

Denne bluse fra H&M. 129 Kr

Denne BH fra Gina Tricot som jeg gav sølle 29 Kr for og den er virkelig flot.
Plus en pung og en halskæde som jeg ikk lige har fået taget billeder af, dem får i måske senere.

Tirsdag var jeg så i Fælledparken med nogle fra min gamle klasse og grille.
Det var super hyggeligt, fik kun lige taget et par billeder. å i får lige de bedste:D


Mig og min veninde Angel, på vej til fælledparken. Det billed var ret svært at ta, fordi jeg havde meget at bære på.
Også derfor de lidt anstrengte ansigts udtryk(;


Et billed af mig. Det er en en-gangs grill jeg bære på..


Jeg skar mig da jeg sku tænde grillende, så derfor fik jeg 2 Mummi trold plastre på(;


Et billed af mig, min bedste veninde Natasha og en anden rigtig go veninde Helene som går i min ganmle klasse.
Bare for at få på det på det rene, er jeg hende der tager billedet, min bedste veninde er den anden blonde pige og Helene er så brunetten(;

Jeg har ikk taget billeder af alle, men vi var en gruppe på en 6 stykker vil jeg tro.
---------------------------------------------------------
Det var så de to fri, så var jeg på arbejde igår, skal idag og imorgen og så skal jeg værer sammen med en rigtig go veninde Claudia lørdag-søndag.
Og har i alt 6 dages fri.
See ya peeps.
-Chilli;*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar