torsdag, maj 13


Nu vil jeg blogge lidt mode for jer :D

Alt er fundet på H&M's hjemmeside, jeg elsker personligt H&M og jeg vakgte lige et par ting ud jeg sys er fede;p
1.Monokini. Jeg sys selv den er rigtig fræk men også lidt for afslørende, jeg ville nok aldrig selv komme ud i den. Men jeg kan rigtig godt li den og sys den er pisse folt og har fedt design.
- 179 kr H&M's nye badetøjs kollektion.
2. Fede gamacher.... Hvis man kan kalde det ,det(;
Jeg eeelsker dem, og nu var jeg jo så heldig at finde et billed af en pige der havde dem på, så i bedre kan se hvordan de ser ud;p
- 29.95kr og de fås også i hvide.
3. Hvis T-Shirt med noget palliet brodereing på skuldrende. Der har jeg også et billed af den på.
Jeg sys det er virkelig flot og passer jo godt sammen med blonde gamacherne.
-129kr, fås også i hvid/blå stribet.
4.Kropsnær lang top i stræk stof. 95% bomuld og 5& stræk strof.
Bare enkel og go at ha.
-29.95kr fås også i hot pink.
5. Lille sød lipgloss med glimmer. Normalt kan jeg ikke li at købe make up i H&M når der er så billigt, jeg kan ikk lade være med at tænke at de jo nok har puttet alle mulige kemikalier i.
Men altså, den her er så sød sys jeg, formet som en lille cupcake og pink... Det går jo nok alt sammen i sidste ende(;
-19.95kr
6.Lille strå cluch. Guldfarvet metal lås og med en lille inderlomme med lynlås i.
Jeg sys den er er rigtig fin dog ved jeg ikke hvor praktisk den er og hvor holdbar den er. Den er lavet ud af 100% papir strå. Men rigtig rigtig fin:p
-129kr
7. Den her bluse sys jeg er rigtig sød, jeg ved ikk hvor pæn den ville være på lige mig, men den er rigtig sød sys jeg.
- 129kr fås også i sort(;
_______________________________________
Sådan, opdatere snart igen;*
møs.


2 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig den der bade dragt!
    Den er ornli nice!!!

    SvarSlet